ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္ရျခင္းအေႀကာင္း
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ျဖစ္ရျခင္းအေႀကာင္း
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေလ့ရွိတက္တ့ဲ ျပႆနာကေတာ့
တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္တက္ႀကပါတယ္။အဓိကျပႆနာေတြကေတာ့ ဆီ /မီး ေပါက္ကြဲအားမမွ်ျခင္းေႀကာင့္ အမ်ားဆံုးျဖစ္တက္ပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ လီဗာဆြဲလိုက္လ်ွင္တံု႔ဆိုင္း တံု႔ဆိုင္းအင္ဂ်င္ေတြမွာ အင္ဂ်င္လည္ပတ္မႈ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ျပစ္ခ်က္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။
ဆီပို႔စနစ္ မီးေပးစနစ္တို႔သာ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။
ဆီမမွန္ မီးမမွန္ေသာအင္ဂ်င္သည္ ေပါက္ကြဲအားေကာင္းမည္ မဟုတ္ပါ။အင္ဂ်င္လည္ပတ္မူ မမွန္ဘဲ တြန္႔ဆုတ္
တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္ေနေသာျပႆနာအေႀကာင္းအရင္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာကေခတ္န႔ဲအညီေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာျခင္းေႀကာင့္ေခတ္ေဟာင္းဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ဖြ႔ဲစည္းပံုစနစ္ကြဲျပားျခားနားပါတယ္။
ေခတ္ေဟာင္းန႔ဲေခတ္သစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ရိုးရိုးစနစ္ ကာဗရိုက္တာန႔ဲefiစနစ္ဆိုျပီးကြဲျပားပါတယ္။ကာ
ဗရိုက္တာစနစ္ကိုက်င့္သံုးတ့ဲဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ေလန႔ဲဆီ ရိုးရိုးေလးဘဲအခ်ိဳးႀကျပီးေပါက္ကြဲပါတယ္။ရိုးစင္းပါသည္။လြယ္ကူပါသည္။
efi စနစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာေတာ့ဆင္ဆာေတြမ်ားျပီး
ecuကဆင္ဆာအားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ထား၍ နည္းပညာရႈပ္ေထြးပါသည္။ေလာင္စာဆီကို lnjector ကျဖန္႔ေဝေပးသည္။အင္ဂ်င္ျပစ္ခ်က္မ်ားကို မ်က္ျမင္ စစ္ေဆးရုံျဖင့္ ျပစ္ခ်က္မ်ားကိုမရွာေဖြနိူင္ပါ။ api ္ကိုသံုးႀကသည္။
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ ျဖစ္ျပီဆိုရင္ ဘာေတြအရင္စစ္ေဆးေပးရမလဲ
ပထမဆံုး ဆီကိုေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ဆီ အလိုက္နည္းလား ဆီတိုင္ကီ ပိတ္ဆို႔ေနလား
ဆီစစ္ဘူး ပိတ္ေနလားဒါေတြကိုေသခ်ာစစ္ေဆးေပးပါ။
ဆီလိုင္း ပိတ္ဆို႔ေနျပီဆိုရင္ ကာဗရိုက္တာသို႔ဆီပို႔နိူင္မည္မဟုတ္ပါ။ေပါက္ကြဲအားေကာင္းဖို႔ ဆီအလံု အေလာက္မေပးနိူင္သျဖင့္တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္
ျဖစ္တက္ပါသည္။ေလစစ္ air cleaner တြင္ဖုန္မူန္႔ သဲမူန္႔မ်ားေႀကာင့္ အင္ဂ်င္တြင္ေလအဝင္နည္းျခင္းေႀကာင့္လည္းျဖစ္တက္ပါသည္။ကာဗရိုက္တာ မေကာင္းလ်ွင္လဲ ေလနန႔ဲဆီေရာဆက္မူအခ်ိဳးအစားမမွန္မကန္ျဖစ္တက္ပါတယ္။
ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့မီးလိုင္း မီးလိုင္းေတြမွာေတာ့ ကိြဳင္ cdi ပလပ္ကိြဳင္
ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚပါဆာ ပလပ္မ်ားစသည့္တို႔ပါဝင္ပါသည္။
ကိြဳင္ဆိုတာက စတက္ကိြဳင္ကို ေခၚပါတယ္။ကိြဳင္အားနည္းရင္ ပလပ္ကိုမီးမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ အင္ဂ်င္ေကာင္းေကာင္း မလည္ပတ္နိူင္ပါ။cdi သူကလည္း အဓိကပါဘဲ cdi တစ္လံုး မေကာင္းလ်ွင္ မီးလံုးဝေျပာက္တက္ပါတယ္။ေကာင္းလိုက္ မေကာင္းျဖစ္ေနရင္လည္း အင္ဂ်င္တုံ႔ဆိုင္းမူကို ျဖစ္တက္ပါသည္။ပလပ္ကိြဳင္မေကာင္းလ်ွင္လဲ မီးမေပးနိူင္ပါ။ပလပ္ကိြဳင္ကိုလည္း ေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚ ပါဆာကိုလည္းစစ္ေဆးရမည္။သူက တိုင္ပင္တစ္ပတ္ျပည့္တိုင္းမီးထြက္ေပးပါသည္
ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ပလပ္ ဆီမသန္႔ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္ကိုညစ္ညမ္းေစတက္ပါသည္။ထိုသို႔ ျဖစ္ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္သည္ မီးမပြားနိူင္ဘဲျဖစ္တက္သည္။ညစ္ညမ္းေနေသာ
ပလပ္သည္ မီးေကာင္းစြာမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တုံ႔ဆိုင္းတံ႔ုဆိုင္း ျဖစ္ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ျဖစ္ရျခင္းအေႀကာင္း
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေလ့ရွိတက္တ့ဲ ျပႆနာကေတာ့
တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္တက္ႀကပါတယ္။အဓိကျပႆနာေတြကေတာ့ ဆီ /မီး ေပါက္ကြဲအားမမွ်ျခင္းေႀကာင့္ အမ်ားဆံုးျဖစ္တက္ပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ လီဗာဆြဲလိုက္လ်ွင္တံု႔ဆိုင္း တံု႔ဆိုင္းအင္ဂ်င္ေတြမွာ အင္ဂ်င္လည္ပတ္မႈ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ျပစ္ခ်က္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။
ဆီပို႔စနစ္ မီးေပးစနစ္တို႔သာ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။
ဆီမမွန္ မီးမမွန္ေသာအင္ဂ်င္သည္ ေပါက္ကြဲအားေကာင္းမည္ မဟုတ္ပါ။အင္ဂ်င္လည္ပတ္မူ မမွန္ဘဲ တြန္႔ဆုတ္
တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္ေနေသာျပႆနာအေႀကာင္းအရင္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာကေခတ္န႔ဲအညီေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာျခင္းေႀကာင့္ေခတ္ေဟာင္းဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ဖြ႔ဲစည္းပံုစနစ္ကြဲျပားျခားနားပါတယ္။
ေခတ္ေဟာင္းန႔ဲေခတ္သစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ရိုးရိုးစနစ္ ကာဗရိုက္တာန႔ဲefiစနစ္ဆိုျပီးကြဲျပားပါတယ္။ကာ
ဗရိုက္တာစနစ္ကိုက်င့္သံုးတ့ဲဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ေလန႔ဲဆီ ရိုးရိုးေလးဘဲအခ်ိဳးႀကျပီးေပါက္ကြဲပါတယ္။ရိုးစင္းပါသည္။လြယ္ကူပါသည္။
efi စနစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာေတာ့ဆင္ဆာေတြမ်ားျပီး
ecuကဆင္ဆာအားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ထား၍ နည္းပညာရႈပ္ေထြးပါသည္။ေလာင္စာဆီကို lnjector ကျဖန္႔ေဝေပးသည္။အင္ဂ်င္ျပစ္ခ်က္မ်ားကို မ်က္ျမင္ စစ္ေဆးရုံျဖင့္ ျပစ္ခ်က္မ်ားကိုမရွာေဖြနိူင္ပါ။ api ္ကိုသံုးႀကသည္။
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ ျဖစ္ျပီဆိုရင္ ဘာေတြအရင္စစ္ေဆးေပးရမလဲ
ပထမဆံုး ဆီကိုေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ဆီ အလိုက္နည္းလား ဆီတိုင္ကီ ပိတ္ဆို႔ေနလား
ဆီစစ္ဘူး ပိတ္ေနလားဒါေတြကိုေသခ်ာစစ္ေဆးေပးပါ။
ဆီလိုင္း ပိတ္ဆို႔ေနျပီဆိုရင္ ကာဗရိုက္တာသို႔ဆီပို႔နိူင္မည္မဟုတ္ပါ။ေပါက္ကြဲအားေကာင္းဖို႔ ဆီအလံု အေလာက္မေပးနိူင္သျဖင့္တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္
ျဖစ္တက္ပါသည္။ေလစစ္ air cleaner တြင္ဖုန္မူန္႔ သဲမူန္႔မ်ားေႀကာင့္ အင္ဂ်င္တြင္ေလအဝင္နည္းျခင္းေႀကာင့္လည္းျဖစ္တက္ပါသည္။ကာဗရိုက္တာ မေကာင္းလ်ွင္လဲ ေလနန႔ဲဆီေရာဆက္မူအခ်ိဳးအစားမမွန္မကန္ျဖစ္တက္ပါတယ္။
ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့မီးလိုင္း မီးလိုင္းေတြမွာေတာ့ ကိြဳင္ cdi ပလပ္ကိြဳင္
ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚပါဆာ ပလပ္မ်ားစသည့္တို႔ပါဝင္ပါသည္။
ကိြဳင္ဆိုတာက စတက္ကိြဳင္ကို ေခၚပါတယ္။ကိြဳင္အားနည္းရင္ ပလပ္ကိုမီးမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ အင္ဂ်င္ေကာင္းေကာင္း မလည္ပတ္နိူင္ပါ။cdi သူကလည္း အဓိကပါဘဲ cdi တစ္လံုး မေကာင္းလ်ွင္ မီးလံုးဝေျပာက္တက္ပါတယ္။ေကာင္းလိုက္ မေကာင္းျဖစ္ေနရင္လည္း အင္ဂ်င္တုံ႔ဆိုင္းမူကို ျဖစ္တက္ပါသည္။ပလပ္ကိြဳင္မေကာင္းလ်ွင္လဲ မီးမေပးနိူင္ပါ။ပလပ္ကိြဳင္ကိုလည္း ေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚ ပါဆာကိုလည္းစစ္ေဆးရမည္။သူက တိုင္ပင္တစ္ပတ္ျပည့္တိုင္းမီးထြက္ေပးပါသည္
ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ပလပ္ ဆီမသန္႔ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္ကိုညစ္ညမ္းေစတက္ပါသည္။ထိုသို႔ ျဖစ္ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္သည္ မီးမပြားနိူင္ဘဲျဖစ္တက္သည္။ညစ္ညမ္းေနေသာ
ပလပ္သည္ မီးေကာင္းစြာမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တုံ႔ဆိုင္းတံ႔ုဆိုင္း ျဖစ္ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
Comments
Post a Comment